Tiedän, näitä aamupalapostauksia on tullut viimeaikoina aika paljon, mutta en millään malta olla jakamatta näitä teidän kanssa heti, kun olen kyseistä aamupalaa syönyt. Itse olen nimittäin innostunut kuulemaan ja näkemään, mitä ihmiset popsivat aamupalaksi! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että suunniteltu, tasapainoinen ja terveellinen aamiainen auttaa jaksamaan ja antaa sen toivotun startin päivään kuin päivään. Minä olen niitä "aamupalaihmisiä", jotka eivät lähde vain mustan kahvin voimalla kohti päivän töitä. Vaikka toki musta kahvi kuuluu oleellisena osana minunkin aamuihin ;)

Usein etenkin arkiaamuni alkavat puurolla, maidolla, jollakin hedelmällä ja kahvikupposella, mutta nyt olen innostunut mehevistä appelsiineista ja niiden kylkeen sopivista lisukkeista, esim. jogurtista, müslistä, hunajasta... Tänään leikkasin kulhoon appelsiinia, lusikoin päälle hieman turkkilaista jogurttia ja lisäksi vielä müsliä, punaherukoita sekä kanelia. Tällaiset pitävät minun mielestäni nälän vähintäänkin yhtä hyvin kuin puuro!